خبرگزاری کار ایران

یادی از دانشجویان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات در کنسرت محمد علیزاده

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۱۷۷

محمد علیزاده ضمن اشاره به حادثه اخیر واژگونى اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با خانواده آن‌ها همدردى و قطعه «زخم» را با همراهی پیانوی امیرحسین اویسی به روح درگذشتگان تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، کنسرت زمستانى محمد علیزاده برگزار شد. این کنسرت در  روزهای هفتم و هشتم دى طى سه سانس در نمایشگاه بین‌المللی تهران و به تهیه‌کنندگی شرکت ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین‌خانی روی صحنه رفت. 

در ابتدای این برنامه پس از پخش کلیپی از آلبوم‌هاى منتخب شرکت ایران‌گام، نوازنده‌ها روی صحنه حاضر شدند و کنسرت با قطعه ریتمیک «همینه که هست» آغاز شد که از همان ابتدای برنامه، همخوانی و تشویق‌های حاضرین را به همراه داشت. محمد علیزاده پس از این قطعه ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و تبریک آغاز فصل زمستان ، آرزو کرد که میزبان خوبى براى مهمانان خود در ماه تولدش باشد. این خواننده و اعضای گروهش برای کنسرت خود ترکیبی از قطعات ریتمیک و آرام را انتخاب کرده بودند و پس از قطعه اول سراغ آهنگ «گاهی بخند» رفتند و پس از آن نوبت به قطعه «چهل درجه» رسید.

او بعد از اجراى قطعه «چهل درجه»، با اشاره به حادثه اخیر واژگونى اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با خانواده آن‌ها همدردى و قطعه «زخم» را با همراهی پیانوی امیرحسین اویسی به روح درگذشتگان تقدیم کرد.  

بعد از اجراى قطعه «احساس»، آهنگ پرطرفدار و ریتمیک «زندگی» اجرا شد و پس از آن قطعه جدید «خاطرت تخت» که در پایان آن داود اریکه با سولوی ساکسوفون اعضای گروه را همراهی کرد. 

قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز «جز تو» و «برگرد» در اواسط رپرتوار این کنسرت اجرا شد و بعد از آن محمد علیزاده سراغ قطعه «برادر» رفت. بعد از اجراى قطعه «کجا میرى»، قطعه «عشقم این روزا» با همخوانی حاضرین در سالن اجرا شد و بعد هم قطعه «بی تو آینده»  با همراهى پیانوى امیرحسین اویسى و قطعه «خیلى خوشحالم». این کنسرت با ریمیکس پرانرژی «زندگی» به پایان رسید.

امیرحسین اویسی (کیبورد، پیانو و رهبر ارکستر)، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (لیدگیتار)، فراز نصیری (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتاربیس)، اشکان صدیق آذر (لانچ پد)، داود اریکه (ساکسوفون و فلوت) و پوریا فیروزی (کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز