خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی هاشمی بابت ترک جلسه شورا/دیشب نخوابیده بودم

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۹۰

رییس شورای شهر تهران درباره برخوردش مبنی بر ترک صحن علنی شورای شهر تهران گفت: دیشب نخوابیده بودم و به همین دلیل کنترل جلسه از دستم خارج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه صد و دهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ترک جلسه شورا پس از مشاجره لفظی در خصوص طرح ادغام و کاهش معاونت های شهرداری تهران اظهار کرد: دیشب خوب نخوابیده بودم و به همین دلیل کنترل جلسه از دستم خارج شد. به همین دلیل اجازه دادم آقای امینی جلسه را اداره کنند تا از آن بند عبور کنیم. بابت ترک جلسه از خبرنگاران، اعضای شورا و مدعوین عذرخواهی می کنم.

 رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز در جلسه شورای شهر مسائل مختلفی مطرح شد که نخستین بحث، ساختار شهرداری تهران و طرح کاهش معاونت های شهرداری بود که با نظر و رای اعضا کلیاتی که در جلسه قبل تصویب کرده بودیم تغییر پیدا کرد و همین موضوع موجب ایجاد تنش شد‌.

 وی افزود: بحث محیط زیست، قیمت گذاری برای جابجایی درختان، تعرفه درختان، بحث آب و ... از لوایحی بود که از شهرداری گذشته در شورا مطرح شده بود که امروز مورد بررسی قرار گرفت و بعضاً رد شد و به شهرداری عودت داده شد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا در انتهای جلسه از هیات رییسه خواسته تا به دفتر او بروند، گفت: این جلسه اضطراری نیست؛ از آنجا که پس از جلسه ملاقات داشتم از اعضای هیات رییسه خواستم تا زودتر به جلسه بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز