خبرگزاری کار ایران

تفاهم‎نامه همکاری فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه و سازمان غذا و دارو

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۳۵

فروشگاه‎های زنجیره ای رفاه و سازمان غذا و دارو به منظور انجام امور آموزشی و تحقیقاتی در حوزه سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی؛ تفاهم‎نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در مراسم امضای این تفاهم‎نامه با اشاره به اهمیت افزایش کیفیت صنایع غذایی در دنیای امروز خاطر‎نشان کرد: فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه همیشه به دنبال افزایش سطح کیفی محصولات مواد غذایی بوده و با این هدف اخیراً تولید و توزیع محصولات با برند رفاه را آغاز کردیم و با نگاه به آینده امیدواریم بتوانیم با ورود این محصولات با کیفیت به سفره مردم سطح سلامت آنها را ارتقا دهیم.

رسول محمدی افزود: می توانیم با نگاه به استانداردهای مواد غذایی در سطح جهانی، سطح کیفی ویژه مصرف‎کنندگان ایرانی را تعریف کنیم که بر اساس آن تولیدکنندگان نیز بتوانند محصولات خود را با استانداردهای ارتقایافته‎تر وارد بازار کنند و این محصولات به واسطه بنگاه های اقتصادی معتبر و سازمان‎های تخصص‎محور به‎دست مصرف‎کنندگان ایرانی برسد.

وی با اشاره به فعالیتهای اخیر شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی یادآورشد: ایجاد فضای اختصاصی جهت عرضه محصولات غذایی سلامت محور و با تاکید بر داشتن سطوح استاندارد کشورهای توسعه‎یافته از برنامه‎های کوتاه مدت خواهد بود که امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری عملیاتی گردد.

محمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که اقداماتی مثل امضای تفاهم‎نامه بین فروشگاه‎های رفاه و سازمان غذا و دارو بتواند شتاب افزایش کیفیت در محصولات ایرانی را افزایش دهد.

مدیرکل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به اینکه با این اقدام قدم‎های بزرگی در عرضه محصولات با کیفیت برداشته خواهد شد، گفت: در همین حال رفاه میتواند به عرصه محصولات سلامت‎محور نیز ورود کند تا در راستای کاهش بیماری های غیرواگیردار از جمله دیابت، فشار خون و کنترل چربی نقش موثری داشته باشد .

وحید مفید افزود: با تعیین جایگاه ویژه برای عرضه محصولات سلامت محور که به طور ویژه در کارخانه ها تولید شود قطعا مشتریانی که در این گروه‎ها به دنبال محصولات با ویژگی قند ،چربی و نمک پایین‎تر هستند ،مشتری ثابت شما خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سالمندان و افرادی که درگیر بیماریهای این گروه‎ها هستند به دنبال مواد غذایی سلامت‎محور هستند و تعیین جایگاه ویژه دسترسی افراد را به این گروه غذایی آسان تر می‎سازد. این در حالی است که با اطلاع رسانی در خصوص عرضه این محصولات تولیدکنندگان بیشتری هم اقدام به تولید محصولات سلامت‎محور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص اطلاع رسانی برای عرضه محصولات سلامت‎محور همکاری لازم را با رفاه انجام خواهیم داد، تاکید کرد : بدون شک با این اقدام رفاه خدمت بزرگی به مردم برای اصلاح الگوی مصرف و عرضه محصولات سلامت محور انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه به منظور انجام امور آموزشی و تحقیقاتی در حوزه سلامت فرآورده های غذایی و آشامیدنی با رویکرد بهره‎گیری از آخرین دستاوردهای علمی بین‎المللی منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز