خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آخرین خبرها از توزیع سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۸۰۴

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که تاکنون سبد کالا دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری در حاشیه آیین تکریم انوشیروان محسنی‌بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سبد کالایی با قیمت بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار خانواده‌های یک نفره و چهار نفره به بالاتر قرار گرفته است.

وی با اشاره به افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: افرادی که تاکنون سبد کالا دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: سیاست‌های دولت محترم  این امکان را فراهم کرد که به کارمندان آموزش و پرورش هم سبدهای کالایی تحویل داده شود که آن هم متوسط همان ۲۰۰ هزار تومان است.

شریعتمداری تصریح کرد: همچنین این سبدها به اکثر اقشار کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری اختصاص پیدا کرد. همچنین در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد که الان در مرحله اقدام و واریز است.

وی ادامه داد: بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می‌رسد که تحت پوشش نهاد و دستگاه مشخص نیستند و با درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان زندگی می‌کنند.

شریعتمداری گفت: کاری که توسط مجریان انجام می‌شود، شاید دارای خطای انسانی باشد، به همین منظور افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند می توانند به همان مراکز تحت پوشش بهزیستی یا سازمان تامین اجتماعی مراجعه و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی مالی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز