خبرگزاری کار ایران

برگزاری طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتور سیکلت در « اک » تاکستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۶۶۲

همایش طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتور سیکلت توسط اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین درروستای اک شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این همایش با همکاری بخشداری اسفرورین ،بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان، جبار قهاری معاون حمل و نقل و جعفری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  قزوین، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، بخشدار مرکزی تاکستان، بخشدار اسفرورین و دستگاههای مرتبط و تعداد 120 نفر از راکبان موتور سیکلت سوار و اهالی روستای اک با هدف آموزش و ارتقای فرهنگ رانندگی و ایمنی راکبان موتور سیکلت همراه با توزیع کلاه و اقلام ایمنی در محل مسجد جامع روستای اک به اجراء در آمد.

در این همایش قهاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اهمیت افزایش سطح ایمنی برای همه افراد در همه سنین گفت: اجرای طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتور سیکلت به منظور کاستن از تلفات جانی و مالی حوادث رانندگی موتور‌سیکلت سواران در طول جاده‌ها به ویژه در راههای روستایی که از آمار بالایی برخوردار است، مدنظر است.

برگزاری طرح ارتقای سطح ایمنی راکبان موتور سیکلت در « اک » تاکستان

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی استان را راکبین موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف اجرایی این همایش را آشنایی موتور سواران با نحوه تردد ایمن در جاده ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات برشمرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد انشاء الله موتورسیکلت سواران روستای اک با فرا گرفتن موارد آموزشی این همایش نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز