خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

صدور مجوز احداث ۴۳ واحد صنعتی جدید در شهرستان رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۲۷

فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید از مجوز احداث ۴۳ واحد صنعتی جدید در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید که در شهرستان رضوانشهر با حضور اعضای اصلی کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سهم شهرستان از منابع تسهیلات اختصاصی رونق تولید جهت تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی و خدماتی ۲۱ میلیارد تومان می باشد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تعداد جوازهای تاسیس صادره برای احداث واحدهای صنعتی جدید در شهرستان رضوانشهر را ۲۵ فقره اعلام و تصریح کرد: مراحل پیشرفت فیزیکی این واحدها بر اساس بازدیدهای دوره ای از ۱۰ تا ۹۰ درصد می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود با سرمایه گذاری ۴۳ میلیارد و تکمیل و راه‌اندازی این طرح های صنعتی، فرصت اشتغال مستقیم ۵۹۴ نفر در این شهرستان فراهم گردد.

 وی تعداد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی شهرستان رضوانشهر را ۴۳ واحد برشمرد و افزود: این واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان باعث اشتغال ۲۳۶۴ نفر شده اند.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان گیلان اظهار امیدواری کرد؛ سرمایه‌گذاری و فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان ضمن تداوم با شتاب انجام شود و افزود: تدبیر و صیانت از واحدهای موجود و حمایت از سرمایه گذاری جدید، فلسفه اصلی تشکیل این کارگروه است.

دلق پوش تأکید کرد: صیانت از یک شغل و حمایت از سرمایه‌گذاری در شرایط دشوار کنونی یک تکلیف میهنی و اجتماعی است.

 این مسئول از میزان پرداخت تسهیلات اختصاصی رونق تولید با توجه به تعداد معرفی شدگان بانک ها بر اساس مصوبات این کارگروه اظهار نارضایتی کرد و اظهار داشت: فرمت های اقدامات بایستی توسط بانک‌ها در سامانه بهین یاب کامل شود و قرارداد خرید زمین شرکت شهرکهای صنعتی را به عنوان وثیقه ملکی بر اساس مصوبه قانونی این کارگروه برای پرداخت تسهیلات پذیرش نمایند و در پرداختها با سرعت عمل بیشتری اقدام کنند و از فرصت‌سوزی پرهیز نمایند.

 گفتنی است در این کارگروه  مشکلات و درخواستهای ۱۰ واحد و طرح تولیدی و خدماتی با حضور مدیران آن واحدها بررسی و تعیین تکلیف شد.

منابع اختصاصی برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی و خدماتی در استان گیلان در مجموع ۱۱۰۰ میلیارد تومان است و تعداد کل واحدهای صنعتی موجود در استان به بیش از ۳۱۰۰ واحد می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز