خبرگزاری کار ایران

با حکم حناچی؛

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۲۲

عبدالرضا گلپایگانی با حکم شهردار تهران به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا گلپایگانی با حکم پیروز حناچی، شهردار تهران به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.

در حکم عبدالرضا گلپایگانی آمده است:

«نظر به تعهد، شایستاگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موج این حکم به سمت «معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعنانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران ، شهری برای همه» و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران، موجبات خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران فراهم آورید.

انتظار می‌رود منجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه‌های اعلام شده در حوزه معماری و شهرسازی برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی و با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت دارم.»

به گزارش ایلنا، پیش از این عبدالرضا گلپایگانی در سوم آذرماه با حکم پیروز حناچی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شده بود. همچنین پیش از سرپرستی گلپایگانی به پیشنهاد حناچی از سوی سیدمحمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران به سمت قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منصوب شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز