خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی قوه قضاییه:

آیت‌الله هاشمی شاهرودی فقیه روشن‌اندیش بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۵۳۵

معاون فرهنگی قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه روشن‌‌‌‌اندیش حضرت آیت‌‌‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی (طاب ثراه) باعث تاثر و تالم اینجانب شد.

این عالم بزرگوار و فقیه وارسته ضمن آنکه در طول حیات پر برکت خود همواره به تحصیل و تدریس علوم دینی مشغول بود، سال‌های متمادی را در کنار شهید بزرگوار آیت‌‌‌‌الله صدر به مبارزه و مجاهدت علیه ستمگری‌های رژیم منحوس صدام گذراند. ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمت‌هایی چون عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضاییه، دبیری شورای حل اختلاف قوا و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منشاء خیر و برکت فراوان بودند. تالیفات وی در طول سال‌ها تحقیق و تدریس، بهترین و ارزشمندترین یادگار برای شاگردان و دوستداران وی خواهد بود.

اینجانب درگذشت این عالم فرهیخته را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس محترم قوه قضاییه، بیت مکرم ایشان، حوزه‌های علمیه، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و امت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز