خبرگزاری کار ایران

محرمی، منتظری، نیازمند، کریمی، رضایی خط می‌خورند!

گزارش ویژه؛ همه اما و اگر های لیست کی‌روش/ چه کسانی مسافر امارات خواهند شد؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۰۷

بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی آخرین تلاش‌های خود را برای حضور در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش انجام می‌دهند و از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام‌ملت‌های آسیا حداکثر تا دو روز آینده مشخص خواهد شد و 23 بازیکن انتخاب شده توسط کارلوس کی‌روش مشخص خواهند شد.

در گزارش زیر نگاهی می‌اندازیم به بازیکنانی که شانس بیشتری برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی دارند:

دروازه‌بان

در این پست 4 بازیکن در فهرست اولیه حضور دارند. علیرضا بیرانوند جایگاه خود را مستحکم کرده و به احتمال خیلی زیاد دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. دو دروازه‌بان دیگر از بین امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند انتخاب خواهند شد.

به نظر می‌رسد امیرعابدزاده به سبب حضور در فوتبال اروپا و همچنین عملکرد چند ماه اخیرش در تیم ماریتیمو پرتغال دروازه‌بان دوم تیم ملی در این تورنمنت خواهد بود. کما اینکه وی در دیدارهای دوستانه بیش از هر دروازه‌بان دیگری در درون دروازه قرار گرفته و از اعتماد کی‌روش نیز برخوردار است.

از بین حسینی و نیازمند هم یک نفر به عنوان دروازه‌بان سوم انتخاب خواهند شد. سید حسین حسینی هم در این فصل در اغلب مسابقات روی نیمکت نشسته و نظاره‌گر کار سیدمهدی رحمتی بوده است. پیام نیازمند هم برای اولین بار به اردو دعوت می‌شود و از کمترین شانس برای حضور در فهرست نهایی برخوردار است.

به نظر می‌رسد تا روز آخر باید منتظر باشیم و ببینیم کی‌روش برای نفر سوم چه تصمیمی خواهد گرفت.

مدافعان

در این پست 12 نفر در فهرست اولیه قرار گرفته‌اند که از این دوازده نفر حضور پورعلی‌گنجی، مجیدحسینی، میلادمحمدی، احسان حاج‌صفی و روزبه چشمی قطعی به نظر می‌رسد و دیگر نفرات از شانس تقریبا یکسانی برای حضور در لیست نهایی برخوردار هستند.

برای پست دفاع راست سه بازیکن در اردو حضور دارند. رامین رضاییان که همواره از مردان مورد وثوق کی‌روش بوده است در ماه‌های اخیر بدون تیم بوده و به تازگی به تیم الشحانیه قطر پیوسته است.

صادق محرمی که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده نیز یکی دیگر از نفراتی است که کی‌روش روی او برای پست دفاع راست نظر دارد. محرمی در تیم باشگاهی خود یعنی دینامو زاگرب حضور پرنوسانی داشته و شاید همین عامل باعث شود از لیست نهایی دور بماند.

ووریا غفوری عملکرد خوب خود در فصل گذشته را این فصل هم تداوم بخشیده و دیگر نمی‌خواهد جام ملت‌ها را هم مانند جام جهانی از دست بدهد و از هیچ تلاشی برای این امر مضایقه نخواهد کرد.

این احتمال هم وجود دارد به مانند جام جهانی کی‌روش یک دفاع راست تخصصی با خود به امارات ببرد و دو بازیکن دیگر را خط بزند.

پیچیده‌ترین شرایط در فهرست نهایی تیم ملی را همین پست دفاع راست به خود اختصاص داده که هر سه بازیکن از شانس یکسانی برای حضور در امارات برخوردار هستند و حدس زدن اینکه کدام دو بازیکن مسافر امارات هستند کار بسیار سختی است.

از بین محمدرضا خانزاده، پژمان منتظری و محمدحسین کنعانی زادگان هم دو نفر دیگر انتخاب خواهد شد که شانس خانزاده و کنعانی زادگان بیش از مدافع باتجربه تیم استقلال است.

هافبک‌ها

در این پست 9 نفر در لیست اولیه حضور دارند که از بین آن‌ها حضور امیدابراهیمی، سعیدعزت‌اللهی، مسعودشجاعی، اشکان‌دژاگه، سامان قدوس و وحید امیری قطعی به نظر می‌رسد.

اگر کی‌روش قصد داشته باشد تا روی احسان حاج صفی به عنوان هافبک دفاعی حساب کند علی کریمی و احمدنوراللهی خط خواهند خورد و اگر اینگونه نشود یکی از این دو بازیکن رهسپار امارات خواهد شد.

مهاجمان

ترافیک در این پست بسیار زیاد است و هر کدام از بازیکنان حاضر در اردو برای خود شانس قائل هستند. به نظر می‌رسد از بین بازیکنان حاضر در اردو حضور سردار آزمون، مهدی‌طارمی، علی‌قلی‌زاده، کریم‌انصاریفر و مهدی ترابی قطعی به نظر می‌رسد.

علیرضا جهانبخش ستاره‌ی سالهای اخیر فوتبال ایران دچار مصدومیت شده و حضورش در جام ملت‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ممکن است از بین  کاوه رضایی و علی علیپور هم یک بازیکن مسافر امارات بشود که شانس رضایی به سبب حضور در فوتبال اروپا و همچنین تجربه بیشتر در عرصه ملی بیش از علیپور به نظر می‌رسد.

این ها همه احتمالات و اما و اگرهایی است که در مورد فهرست نهایی کارلوس کی‌روش شنیده می‌شود و هنوز چیزی به طور صددرصد مشخص نیست و باید ببینیم در دو روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز