خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی در آستانه حضور در استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۴۳

مدافع چپ جوان فصل گذشته استقلال در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران که فصل گذشته نتایج خوبی با وینفرد شفر، سرمربی آلمانی خود کسب کرد در پنجره تابستانی با خروج تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود از جمله امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور جپاروف‌، مجید حسینی و مامه تیام روبرو شد و نفرات جایگزین هم نتوانستند جای خالی جدا شده‌ها را پر کنند تا آبی‌پوشان نیم فصل پرنوسانی را پشت‌سر بگذارند.

استقلال قصد دارد در پنجره زمستانی تا حد زیادی مشکلات خود را برطرف کند و نفراتی را به خدمت بگیرد که بتوانند این تیم را به روزهای اوج خود برگردانند و بازگشت بازیکنان جدا شده هم بخشی از برنامه نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان است.

پیش از این بازگشت سرور جپاروف‌، هافبک ازبکستانی به جمع آبی‌ها مطرح شده بود این انتقال تقریباً قطعی است و حالا صحبت‌های جدی از بازگشت نورافکن به استقلال مطرح شده است.

نورافکن شرایط خوبی در شارلوا ندارد و در اکثر دیدارهای تیمش حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نمی‌گیرد و اکثراً سکو نشین بوده است.

سایت walfoot در گزارشی نوشته سرمربی شارلروا در پستی که نورافکن بازی می‌کند، چند گزینه دیگر در اختیار دارد که همین مساله باعث کم به بازی گرفتن از او می‌شود. در بخشی از این گزارش همچنین عنوان شده قابلیت‌های نورافکن در قیاس با قلی‌زاده، دیگر ایرانی تیم که خودش را مطرح کرده بیشتر است اما به دلیل نیاز نداشتن مربی، کار برای نورافکن دشوار شده است. به همین دلیل شاید نورافکن در زمستان از شارلروا جدا شود.

با این تفاسیر کار استقلالی شدن نورافکن راحت‌تر از قبل شده و احتمال دارد به زودی او را در جمع شاگردان شفر ببینیم. امید نورافکن که این روزها با بازوبند کاپیتانی تیم امید در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار برای حضور در المپیک می‌جنگدد، باید دید در نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر پیراهن آبی را برتن خواهد کرد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز