خبرگزاری کار ایران

گلزن هندوراسی دربی تهران در آستانه بازگشت به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۲۷

​هواداران فوتبال در ایران از جری بنگستون خاطره‌های خوبی به یاد دارند؛ مهاجم سابق پرسپولیس و ذوب‌آهن که مشخص هم نشد چرا از لیگ ایران رفت و کاستاریکا را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، بنگستون در ایران آمار خوبی از خود بجا گذاشت. او 7 گل برای پرسپولیس زد و 10 بار هم تور دروازه حریفان ذوب‌آهن را در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا لرزاند.

بنگستون بعد از ذوب‌آهن، باشگاه دپورتیوو ساپریسا را به‌عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد و روزهای موفقی را همراه این تیم در لیگ کاستاریکا تجربه کرد. 37 بازی و 9 گل زده، آمار بنگستون در ساپریسا بود. او بعد از یک فصل بازی در کاستاریکا، پیراهن المپیا در لیگ هندوراس را پوشید و با 12 گل زده در 19 بازی، درخشان‌تر از همیشه ظاهر شد و عنوان آقای‌گلی را به‌دست آورد.

جری بنگستون در فینال لیگ هندوراس، با پیراهن المپیا مقابل موتاگوآ قرار گرفت اما نه موفق شد گلی به ثمر برساند و نه تیمش توانست عنوان قهر‌مانی را به‌دست بیاورد. المپیا در بازی رفت و در خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب موتاگوآ شد اما در بازی برگشت و در خانه حریف با یک گل به پیروزی رسید اما باز هم توفیقی در کسب عنوان قهرمانی کسب نکرد.

مهاجم سابق پرسپولیس بالاتر از کارلوس لانزا که عضو باشگاه جوتیکالپا است، عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را به‌ دست آورد و کفش طلا را در اختیار گرفت. حالا که لیگ هندوراس به پایان رسیده و بنگستون هم آقای گل شده، چند باشگاه لیگ برتری در ایران برای جذب این مهاجم 31 ساله ابراز علاقه کرده‌اند. از فولاد و ذوب‌آهن به‌عنوان مشتری‌های بنگستون نام می‌برند. مهاجمی که با بازگشت به ایران می‌تواند سطح کیفی لیگ برتر را نیز بالا ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز