خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی خبر داد:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۱۵

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ 3 تا 8 دی‌ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هادی طاهرخانی گفت: با توجه به جایگاه صنعت فرش دستباف در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در این حوزه بستر مناسبی را به‌منظور بازاریابی‌های گسترده فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین تصریح کرد: حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت : بیش از 50  تولید کننده، صادرکننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، همدان، اردبیل، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، چهارمحال و بختیاری، قزوین ، تهران و ... محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش‌بختیاری،  ملزومات بافت فرش و... در فضایی به مساحت 4000 مترمربع عرضه خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی تئاتر محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

طاهرخانی افزود: همچنین نشست هم اندیشی با حضور مدیران صنعت نمایشگاهی کشور در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز