خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام:

زنان و مردان باید مکمل هم باشند/ زنان مدیر شهرداری باید شبکه‌هایشان را تقویت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۱۲

عضو هیات رئیسه شورا و رئیس کمیته شهرسازی، در نشستی صمیمانه با زنان شهردار مناطق و نواحی که تنها دو منطقه و چهار ناحیه تهران را شامل می‌شوند، در ایجاد فضایی توسط خود زنان برای ایجاد حس امنیت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، شهرداران مناطق به نگاه مردانه‌‌‌ای که در سطح شهر حکمفرماست، اشاره کرد و این نکته را متذکر شدند که حضور زنان در همه پست‌‌‌ها و مسئولیت‌‌ها تا حدی مورد قبول مردان (به صورت نسبی) نیست.

زهرا نژادبهرام هم با تاکید بر مخالفتش با جداسازی فضاهای زنانه و مردانه گفت: باید فضایی ایجاد کنیم که در آن، زنان و مردان، مکمل همدیگر باشند.

وی انتقال تجارب زیسته زنان به همدیگر را نکته مهمی دانست که هم آنها را با حقوقشان آشنا می‌‌کند و هم شرایط کاری را با این آگاهی برایشان تسهیل خواهدکرد.

این عضو شورای شهر تهران برای نمونه تشکیل گروه‌‌های استارت آپ برای زنان را ذکر کرد که می‌‌توانند تسهیل‌‌کننده امنیت زنان برای حضور در زمان تاریک شدن هوا در خیابان باشند.

نژادبهرام اضافه کرد که زنان هم مانند مردان باید شبکه‌‌‌هایشان را تقویت کنند.

وی افزود که ارتباطات کمک می‌‌‌کند زنان از پشتوانه حمایتی نسبت به یکدیگر برخوردار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز