خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

مدیریت فضای مجازی، یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۶۸۸

جانشین فرمانده ناجا گفت: مدیریت فضای مجازی و نیز آگاهی نسبت به تهدیدات این حوزه یک ضرورت است و از اولویت های ناجا محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، سردار "ایوب سلیمانی" در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کازرون، اظهارداشت: مجموعه انتظامی شهرستان کازرون عملکرد بسیار درخشانی در تأمین امنیت و برخورد با جرایم داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروی انتظامی روند رو به رشدی را طی می کند، افزود: با وجود اقدامات و کارهای مضاعف، در اکثر استان های کشور، جرایم کاهش پیدا کرده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی و نیز آگاهی نسبت به تهدیدات این حوزه یک ضرورت است و از اولویت های ناجا محسوب می شود، تصریح کرد: پلیس های تخصصی در فضای مجازی باید فعال باشند و دانش خود را در این حوزه به روز کنند.

این مقام عالی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کاملا آماده است تا هر گونه حرکت مخل نظم و امنیت در جامعه را خنثی کند؛ پلیس تنها سازمانی است که همه فعالیت های آن در منظر عموم مردم قرار دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه استان فارس مقام اول کشور در کاهش جرایم را به خود اختصاص داده است، افزود: جرایم خشن در استان فارس با کاهش 70 درصدی روبه رو بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه میانگین رضایتمندی مردم از کلانتری ها در کشور 74 درصد است، گفت: در استان فارس میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مأموران کلانتری، بالای 90 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز