خبرگزاری کار ایران

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد؛

امروز آخرین مهلت درخواست امریه سربازی در وزارت ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۶۵

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: متقاضیانی که مایلند خدمت سربازی خود را در این وزارتخانه بگذرانند، تنها تا ظهر روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

 

 به گزارش ایلنا، با تخصیص مجوز جذب سرباز امریه از سوی ستادکل نیروهای مسلح، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که فارغ التحصیلان جوان کشور در رشته‎های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک را به شکل بومی در سطح تهران و مراکز استان‌ها به صورت امریه سربازی جذب می کند.

متقاضیان می توانند ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام و پس از پذیرفته شدن نهایی جهت دریافت برگه اعزام به خدمت اقدام کنند.

داوطلبان باید مطابق فرمت پیش بینی شده در سایت نسبت به تکمیل،  ثبت اطلاعات موارد درخواستی و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند.

ثبت نام در سامانه به منزله پذیرش نهایی متقاضی به منظور بهره مندی از طرح امریه سربازی نیست، افراد انتخاب شده، پس از اخذ تاییدیه های لازم، به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی تا با اخذ مجوز امریه ازسوی ستاد مذکور جهت گذراندن دوره آموزش نظامی به یگان های مربوطه اعزام شوند و پس از انجام دوره آموزش مذکور، افراد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کرده تا جهت انجام ادامه خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

مدت خدمت سربازی متقاضیان امریه ۲۴ ماه است، نحوه ارایه مدارک و مستندات، مدارک مورد نیاز، شرایط دقیق داوطلبان شرکت در فرآیند جذب امریه سربازی نیز در سایت مربوطه وجود دارد.

اضافه می شود که سقف سهمیه جذب امریه سرباز وزارت ارتباطات برای اسفندماه در رشته های اعلام شده تنها ۳۵ نفر است که از میان متقاضیانی صورت می گیرد که تا ظهر روز پنجشنبه ۲۹ آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده باشند.

همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://www.ict.gov.ir/fa/bishtar/amrieh مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۱۱۳۹۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز