خبرگزاری کار ایران

۲ میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی تا آخرهفته بسته حمایتی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۰۶

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که ۲ میلیون و ۵۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تا آخر این هفته بسته حمایتی دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، «اکبر ایزدی» اعلام کرد که ۲ میلیون و ۵۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تا آخر این هفته بسته حمایتی دریافت خواهند کرد. 

وی در مورد آخرین خبرها از ارائه بسته حمایتی به کارگران که بر اساس ارزیابی وزارت رفاه، حدود ۱۱ میلیون نفر هستند، گفت: تامین اعتبار این بخش نیز صورت گرفته و نامه مربوطه را از وزارت رفاه دریافت کردیم و در حال حاضر منتظر جزئیات اطلاعات هستیم که طی روزهای آتی این تعداد شاغلان نیز بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

ایزدی البته تاکید می‌‌کند: در برخی از شاغلان تامین اجتماعی به دلیل آنکه در ادارات دولتی مشغول فعالیت هستند با آمار دستگاه‌ها همپوشانی دارد که پالایش اطلاعات صورت خواهد گرفت. 

به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، مبنای پرداخت بسته نهادهای حمایتی بعد خانوار بوده که از ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است. با این حال می‌گوید: بقیه گروه‌ها ۲۰۰ هزار تومان ثابت را دریافت می‌کنند.

ایزدی با تاکید بر اینکه پس از اتمام مرحله اول دو مرحله دیگر نیز تا پایان سال پرداختی خواهیم داشت، گفت: سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای ۳ مرحله بسته حمایتی خانوارهای هدف ۹ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده و با تاکید رئیس جمهور تا پایان سال پرداخت خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز