خبرگزاری کار ایران

علی خطیر:

گرو و نیومایر بازیکنان باکیفیتی بودند / شفر یک مربی معرفی کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۴۰

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط این تیم به اظهارنظر پرداخته است.

علی خطیر در گفتگو با رادیو جوان درباره عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: کارگزاران بازیکنان به دنبال این هستند توسط رسانه‌هایی که با آنها ارتباط دارند، قیمت بازیکنان را جابجا کنند و مثلاً قیمت بازیکنی به ارزش 10 میلیون تومان را به 50 میلیون تومان برسانند. همانطور که فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) گفت، سیاست باشگاه تا انتهای فصل بر این است که کلامی در این باره صحبت نکنیم تا فصل نقل و انتقالات را در آرامش و سکوت به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: هر روز، نام 10 بازیکن برای انتقال به تیم استقلال مطرح می‌شود. من و همکارانم در باشگاه، تا پایان فصل نقل و انتقالات در این باره صحبت نمی‌کنیم و اگر تصمیمی گرفته شود، در سایت باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی خواهد شد. امیدوارم سایر باشگاه‌ها نیز چنین سیاستی داشته باشند تا از افزایش قیمت بازیکنان و سوءاستفاده دلالان جلوگیری شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا لیست خروجی تیم استقلال مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: به شکلی که همه انتظار دارند و اینکه بازیکنان مد نظر کادر فنی مطابق لیستی از استقلال بروند یا به تیم بیایند، نداریم. لیست تیم بر مبنای مذاکرات‌مان با بازیکنان مورد نظرمان تعیین می‌شود.

وی درمورد جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر از تیم استقلال خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوب و باکیفیتی بودند که با درخواست سرمربی به تیم اضافه شدند. گرو در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده بود و نیومایر در آکادمی باشگاه منچستریونایتد حضور داشت. این دو بازیکن اما نتوانستند کیفیت لازم را ارائه کنند که بخشی از آن به خاطر فشار هواداران بود. چون آنها، گرو را با تیام مقایسه می‌کردند.

خطیر با بیان اینکه باشگاه با پرداخت حقوق گرو و نیومایر تا ماه دسامبر، قراردادشان را فسخ کرد، اظهار داشت: نزدیک به یک ماه با این دو بازیکن مذاکره کردیم و مبالغ قرارداد دو بازیکن هم بالا بود. گرو و نیومایر دو ماه حقوق نگرفته بودند و شرایط فسخ یک‌جانبه را داشتند، اما قراردادها را به صورت دوجانبه فسخ کردیم. فسخ دوجانبه برای ما خیلی مهم بود چون پرونده‌های زیادی بابت این مشکلات در استقلال و فوتبال ایران داشتیم. ما هنوز درگیر پرونده‌های رابسون جانواریو، بویان و پروپیچ هستیم و امیدوارم دیگر هزینه‌های زیادی بابت بازیکنان پرداخت نکنیم. چون باید این مبلغ را از بیت‌المال بدهیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درخصوص تقویت کادر فنی این تیم گفت: شفر یک مربی را به باشگاه معرفی کرده که این موضوع در کمیته فنی باشگاه مطرح خواهد شد. در صورت تأیید و صلاحدید کمیته فنی، مذاکرات با این مربی انجام می‌شود تا از نیم‌فصل دوم، به کادر فنی بیاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز