خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه‌های شبکه دو سیما در شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۴۸

شبکه دو سیما به مناسبت شب یلدا ۹۷ با برنامه‌های ویژه‌ای ازجمله «امشب مثل هر شب نیست» و «همین الان یهویی» مهمان خانواده‌های ایرانی‌ست.

به گزارش ایلنا، «امشب مثل هر شب نیست» عنوان ویژه برنامه شبکه دو سیما به مناسبت شب یلداست که در بخش‌های متعددی روانه آنتن می‌شود.

این برنامه با اجرای ژیلا صادقی میزبان مهمانان مختلفی است که از بخش‌های آن می‌توان به قصه‌خوانی، حافظ‌خوانی، پرداختن به آداب ویژه شب چله در نقاط مختلف ایران و .... اشاره کرد.

همچنین طراحی دکور این برنامه یادآور یلدای سنتی ایرانی است که تمامی نشانه‌های آن سعی شده در دکور برنامه وجود داشته باشد همچون کرسی بزرگی که به نوعی تداعی‌کننده، یلدا ایرانی است.

«امشب مثل هر شب نیست» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی که پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ساعت  ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه همین الان یهویی» نیز به مناسبت شب چله (جمعه ۳۰ آذر ماه) برنامه ویژه‌ای را با حضور مرجانه گلچین؛ مهمان این قسمت از برنامه تدارک دیده است.

برنامه «همین الان یهویی» شامل بخش‌های مختلف نمایشی، عروسکی، انیمیشن، موشن گرافیک و ... کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی که جمعه ساعت ۲۲:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز