خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شیروان

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۷۲

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شیروان تاکید کرد: طی گشت و کنترل مناطق آزاد شهرستان برای جلوگیری از تخلفات شکار و صید دو شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، حمید فخرانی با اعلام این خبر گفت: سه شکارچی غیرمجاز که در ارتفاعات بین بلقان و روستای هشت مرخ اقدام به شکار یک راس گراز و دو قطعه کبک کرده بودند، پس از مشاهده خودوری محیط‌زیست با یک دستگاه پاترول اقدام به فرار و پرتاب کردن قطعات لاشه گراز از داخل خودرو می‌کند که پس از تعقیب و گریز در ارتفاعات روستای بلقان علیا از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند که پس از شناسایی مالک خودور، دو نفر از شکارچیان دستگیر و به همراه خودوری توقیفی به پاسگاه انتظامی روستای گلیان هدایت شدند.

وی افزود: از شکارچیان تعداد چهار دست و پای گراز، دو قطعه کبک، یک اسلحه تک لول جوازدار، چهار عدد فشنگ ساچمه‌زنی و سایر ادوات شکار و صید کشف شد و متخلفان پس از تنظیم صورت جلسات مربوطه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شیروان از عموم مردم علاقمند حفظ محیط‌زیست تقاضا کرد، در صورت مشاهده هرگونه شکار و صید غیرمجاز، تخریب و آلودگی محیط‌زیست، آتش‌سوزی، قطع اشجار و... مراتب را با ادارات محیط‌زیست و پاسگاه‌های محیط‌‌بانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز