خبرگزاری کار ایران

پاسخ مونسان درخصوص آتش گرفتن خانه تاریخی گوهرتاج

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۹۴۶

درحالی که چندی پیش شاهد آتش سوزی در خانه تاریخی گوهر تاج املش بودیم، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در توییتر خود به این واقعه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش خبر در آتش سوختن خانه تاریخی گوهر تاج املش منتشر شد. از قرار معلوم این خانه تاریخی که در مرکز شهر املش قرار داشت در اثر این آتش سوزی کاملا تخریب شد و سوخته است.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری املش در این باره گفته بود: به محض اطلاع از آتش سوزی این بنا، ۱۶ آتش نشان با ۸ خودروی اطفای حریق از املش، رانکوه، رحیم آباد، شلمان، کومله، اطاقور و لنگرود به مدت ۴ ساعت تلاش و از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به ساختمان‌های جانبی جلوگیری کردند.  اما علت آتش سوزی در دست بررسی است.

در این راستا علی اصغر مونسان (معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) در توییتر خود پاسخ گیلان را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: این خانه در اختیار مالک بوده و آن شب در گیلان باد گرم می‌وزید -که معمولا منجر به آتش سوزی می‌شود در گیلان- منتهی صبح زود خودمان را به محل رساندیم از دوربین‌های مغازه‌های اطراف دو نفر در حال فرار از محوطه بنا رویت شده‌اند که برای شناسایی در اختیار نیروی قرار دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز