خبرگزاری کار ایران

متین زارع مدال برنز لیگ جهانی جوانان ایتالیا را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۶۴۵

کاتارو کشورمان مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان جوانان در ایتالیا را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این دوره از رقابتها با حضور 2652 کاراته کا از 67 کشور در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد و متین زارع تنها نماینده کشورمان در این رقابتها بود که در کاتای انفرادی نوجوانان به میدان رفت.

مبارزات کاتا به صورت امتیازی محاسبه شد و از هر گروه 4 کاتارو به دور بعد صعود کردند.

متین زارع ابتدا و در گروهی که تیم های ایتالیا(3 کاتارو)، مجارستان، لتونی، اسلواکی حضور داشتند، به رقابت پرداخت و موفق شد با اجرای کاتای پاچو به عنوان نفر دوم به دور بعد راه یابد.

دور دوم به مصاف حریفانی از ایتالیا، اسلواکی، مجارستان، پرتغال، رومانی، اسپانیا و فرانسه رفت و به عنوان نفر اول به دور بعد صعود کرد.

سپس در دور سوم با تیم های اسپانیا، مجارستان، رومانی، آلمان، چک اسلواکی، آمریکا و فرانسه هم گروه شد و به عنوان نفر دوم به دور بعد راه یافت.

او در ادامه و در چهارمین دوره به مصاف کاتاروهایی از فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اسلواکی، آمریکا، رومانی و فرانسه رفت و به عنوان نفر دوم به دور بعدی صعود کرد.

زارع در نیمه نهایی نتیجه را به نماینده اسلواکی واگذار کرد تا در جدول رپه شارژ به مصاف فدریکو آرونه ملی پوش ایتالیایی برود.

او با شکست کاتارو کشور میزبان به مدال برنز این دوره از رقابتها دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز