خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی:

بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر تسهیل گری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۲۴۸

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با مهم بر شمردن اشتغال فراگیر در استان گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر تسهیل گری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،قاسم احمدی لاشکی در شورای اداری مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد ضمن تقدیر از مهندس اسلامی استاندار سابق استان اظهار داشت:  بودجه سال 98 تدوین شده اما در آخرین نشست سران قوا قرارشده تغییراتی  دربرخی لایحه ها ایحاد شود.

وی با بیان اینکه معیشت،رفاه اجتماعی،بازنشستگان و اقشار آسیب پذیر جز الویت های لایحه های مطروحه است، افزود: پایداری بودجه در زمان تحریم ها باید دقیق دیده شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  در حوزه عمرانی کارها نسبت به سال گذشته باید بهتر پیشرفت داشته باشد، گفت:برای رسیدن به توسعه و پیشبرد بهتر کارها باید همه در کنارهم مشارکت کنند.

لاشکی خاطرنشان کرد:راه حل های جدی برای پیشبرد طرح های نیمه کاره ارائه شود.

وی طرح انتقال آب را که از سوی دولت به طور جدی مطرح شده است غیر تخصصی و غیر کارشناسی دانست و خاطرنشان کرد:استاندار نباید به این حوزه ورود پیدا کند زیرا کارهای مهم تر از آن نیز در استان وجود دارد باید به آن ها رسیدگی شود.

نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت:در بحث اشتغالزایی و اشتغال فراگیر نیز در مازندران ظرفیت های بیشماری وجود دارد که باید در اولویت کار استاندار قرار گیرد.

وی سنگ اندازی بانک ها مشکل بزرگ این حوزه دانست و خواستار چاره جویی برای رفع آن شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز