خبرگزاری کار ایران

زاهدی:

توان شرکت‌های بومی در حوزه عمرانی باید مورد توجه قرار بگیرد

کد خبر : ۷۰۲۶۰۰

استاندار قزوین گفت: باید استفاده از توان شرکت‌های بومی در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز چهارشنبه در بازدید از واحد تولیدی آستو در آبیک، سازنده انواع سوله، سیلو و اسکلت‌های فلزی که همراه حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس انجام شد، افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی باید استفاده از توان شرکت‌های داخل استان در اولویت باشد.

وی ادامه داد: توجه به این مهم حفظ و پایداری اشتغال در سطح استان را به دنبال دارد و موجب رونق صنایع قزوین می‌شود.

استاندار قزوین با اشاره به مسایل و مشکلات پیش‌روی صنایع، گفت: همه دستگاه‌ها برای حل معضلات بخش صنعت باید از حداکثر توان خود بهره ببرند و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده کنند.

زاهدی، حمایت از تولید داخلی را برای همه اعم از مسئولان و مردم یک تکلیف برشمرد و افزود: اگر به این موضوع کم توجه باشیم دستیابی به اهداف اقتصادی کشور از جمله در حوزه اشتغال غیرممکن خواهد بود.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس نیز در این بازدید گفت: باید تلاش مدیران استانی برای حل و فصل مشکلات بخش صنعت دوچندان شود.

وی اظهار داشت: مشکلات بعضی واحدهای تولیدی داخل استان و با تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌ها قابل حل و فصل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز