خبرگزاری کار ایران

شیرزاد نجفی خبر داد:

اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در شهرستان کوهدشت

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۵۷۰

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان از اجرایی شدن دو پروژه مهم عملیات آبخیزداری در حوزه درب گنبد و حوزه شمال کوهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ساخت و تکمیل پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در کل استان در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد : درحوزه آبخیز شمال کوهدشت ، عملیات آبخیزداری احداث ۳ بند خاکی با حجم بدنه خاکریزی ۸۸۰۰۰ متر مکعب و حجم آبگیری ۳۰۰ هزار متر مکعب در حال اجرا است.

وی به ۵ بند سنگی ملاتی دیگر با حجم سازه ۱۸۰۰ مترمکعب  اشاره کرد و بیان داشت : در سطح ۳۰۰ هکتار، سامانه های آبگیر با اعتبار ۲ میلیارد تومان در حال اجرایی شدن است.

وی گریزی به احداث دو پروژه  بند سنگی ملاتی دیگر در حوزه درب گنبد زد و گفت : حجم سازه این بندها ۱۰۰۰ مترمکعب و حجم آبگیری ۴۰۰۰۰ مترمکعب می باشد.

نجفی با اشاره به اینکه اعتبار این بندها ۵۰۰ میلیون تومان بوده و بطور صد در صد اجرا شده اند یادآور شد : در این حوزه عملیات سنگی گابیونی با حجم سازه ۱۲۰۰ مترمکعب و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است.

وی در پایان اظهار کرد : در این حوزه سامانه های سطوح آبگیر در سطح ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان در حال اجرایی شدن است

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز