خبرگزاری کار ایران

در هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری خراسان رضوی مطرح شد:

ترویج قوانین ضدکارگری در نتیجه نداشتن انسجام تشکل‌های کارگری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۴۱۵

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری خراسان رضوی با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های کارگری که در محل اداره کل تعاون وکارو رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد، حسین رسولی (دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی) با برشمردن اهداف و خدمات تشکل‌های خانه کارگر گفت: این تشکل مستقل کارگری در جهت استیفای حقوق حقه جامعه کارگری بنا شده و از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: خانه کارگر در جلب حمایت اقشار مختلف جامعه کارگری و در راستای حراست و تقویت نظام جمهوری اسلامی بنا شده و در واقع  می‌توان گفت خانه کارگر ابزاری در راستای احقاق حقوق صنفی و قانونی کارگران است.

وی از کلیه تشکل‌های کارگری حاضر در نشست خواست تا با وحدت و همدلی بیشتر با توجه به مشکلات امروز کارگران با هم‌اندیشی در برطرف کردن معضلات و ارتقای سطح معیشت جامعه هدف تلاش کنند.

در ادامه، احسان سهرابی (رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان خراسان رضوی) گفت: همه تشکل‌های کارگری دارای وجهه مشترک حمایت ازجامعه کارگری هستند.

وی افزود: پتانسیل‌های مختلف هر تشکل در کنار هم و با نگاه و نگرش حمایتی تجمیع، تمام تلاش خویش را در راه خدمت به کارگران معطوف نماییم.

 همچنین هادی ابوی (رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران) گفت: این نشست‌ها به عنوان نقطه عطفی در فعالیت‌های صنفی خواهد بود و در آن صرفا پیگیری و حل معضلات و ارائه راهکار مناسب به مبادی زیربط مدنظر خواهد بود

وی تاکید کرد: عدم وجود وحدت و انسجام تشکل‌های کارگری باعث مشکلات و ترویج  قوانین ضدکارگری شده چون هر تشکل مقطعی کل جامعه هدف را مدنظر قرار نمی‌دهد.

در ادامه نشست دبیر جامعه اسلامی کارگران، رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران و دبیر مجمع نمایندگان کارگران حزب اسلامی کار نیز طی سخنانی با تاکید بر وحدت و همدلی خواستار تداوم این نشست‌ها باتوجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه کارگری شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز