خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

سامانه پرداخت غیر حضوری آب 1522 راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۹۵۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرداخت غیر حضوری قبوض آب 1522 از طریق تماس تلفنی در شهرهای استان زنجان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: در این سامانه شهروندان می توانند جهت سهولت در پرداخت قبوض آب خود با سامانه تلفنی 1522 تماس گرفته و با وارد کردن شماره کد پرداخت قبض آب از طریق شماره کارت بانکی خود اقدام کنند.

وی افزود: این سامانه با هدف تحقق خدمات دولت الکترونیک و افزایش خدمات به مشترکین شرکت آب و فاضلاب انجام می شود که شهروندان می توانند با استفاده از سامانه پرداخت غیر حضوری 1522 با صرف کمترین زمان و بدون هزینه و اتلاف وقت نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در معاونت مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 80 درصد قبوض آب به صورت غیر حضوری پرداخت می شود.

جزء قاسمی گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای پرداخت غیر حضوری هر قبض آب مبلغی به عنوان کارمزد دریافت می کنند که با پرداخت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی 1522 ، مشترکین مجبور به پرداخت کارمزد قبوض آب نخواهند بود.

این مسئول تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تمامی ظرفیت های فن آورانه و روزآمد برای پرداخت آسان قبوض آب استفاده می کند تا مشترکین در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت وجه بتوانند امکان پرداخت قبوض آب و سایر خدمات را در بستر اینترنت و ابزار ارتباطی دیگر بدست آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز