خبرگزاری کار ایران

ایران تماشا میزبان نمایش‌های کودک و نوجوان است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۰۹

چهار نمایش «خاله پیرزن مهربون»، «علیمردان خان»، «خاله سوسکه» و «آدم برفی» تا پایان آذر ۱۳۹۷ در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، چهار نمایش «خاله پیرزن مهربون»، «علیمردان خان»، «خاله سوسکه» و «آدم برفی» تا پایان آذر ۱۳۹۷ در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می‌روند.

«خاله پیرزن مهربون» داستانی اقتباسی از قصه میهمان ناخوانده با نویسندگی و کارگردانی سینا نورائی است که به صورت موزیکال (موسیقی زنده) روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

نمایش «علیمردان خان» نیز با کارگردانی سینا نورائی به شیوه روایت نمایش‌گونه از یک قصه فولکلور به صورت روایی و موزیکال هر هفته روی صحنه می‌رود.

در دیگر اجراهای ایران تماشا، نمایش «خاله سوسکه» بر اساس قصه خاطره‌انگیز و فولکلور با همین نام، به شیوه تلفیقی عروسک و بازیگر و با بهره‌مندی از موسیقی زنده برای نوجوانان و بزرگسالان  روی صحنه است. در خلاصه داستان خاله سوسکه می‌خوانیم: دختربچه‌ای که (خاله سوسکه) است برای کمک به شرایط زندگی خودش و اوضاع اقتصادی پدرش، به قصد ازدواج راهی شهر همدان می‌‌شود که در بین راه با اشخاصی مواجه می‌شود.

نمایش «آدم برفی» نیز به نویسندگی مهدی مهدی‌آبادی و کارگردانی آنا نمکچیان ماجرای آدم برفی مهربانی است که با برف به دنیا می‌آید و با مهربانی و بخشندگی همه دارایی خود را به موجودات پیرامونش می‌بخشد.

شایان ذکر است روزها و سانس‌های اجرای این آثار نمایشی به این شرح است:

نمایش «آدم برفی» پنجشنبه ۲۲ و جمعه سی‌ام آذر ساعت ۱۷ و نمایش علیمردان خان در ساعت ۱۸ روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «خاله سوسکه» جمعه ۲۳ و پنجشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۷ و نمایش خاله پیرزن مهربون ساعت ۱۸ روی صحنه خواهند رفت.

علاقه‌مندان تماشای این آثار نمایشی برای رزرو و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال یا به صورت حضوری به گیشه تماشاخانه ایران تماشا به نشانی: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بعد از خیابان نجات الهی(ویلا)، کوچه سمنان پلاک ۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز