خبرگزاری کار ایران

کنسرت زمستانی گروه بانوان الماس‌ها در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۵۴

کنسرت گروه موسیقی بانوان الماس‌ها به سرپرستی فریماه عباسی، خوانندگی آمیتیس ایوانی و با حضور فرهاد پرستو به عنوان رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده روز چهارشنبه ۱۲ دی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، دومین کنسرت گروه موسیقی بانوان الماس‌ها در سال ۱۳۹۷ به سرپرستی فریماه عباسی، خوانندگی آمیتیس ایوانی و با حضور فرهاد پرستو به عنوان رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده روز چهارشنبه  ۱۲ دی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

گروه بانوان الماس‌ها در سال ۱۳۹۶ تشکیل شد و نخستین اجرای این گروه در تیر  ۱۳۹۷ روی صحنه رفت، این کنسرت به اجرای موسیقی‌های معتبر جهان در فضایی مدرن و الکترونیک می‌پردازد و قرار است قطعاتی جدید با ایده‌هایی متفاوت به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ترکی_استانبولی و یونانی توسط یک خواننده اجرا شود که در نوع خود بی‌نظیر است. 

اعضای گروه موسیقی بانوان الماس‌ها عبارتند از: فرهاد پرستو (رهبر ارکستر و تنظیم‌کننده)، فریماه عباسی (سرپرست، نوازنده پیانو و سینتی سایزر)، آمیتیس ایوانی (خواننده و نوازنده گیتار الکتریک)، هنگامه غفوری (نوازنده گیتارباس)، روژین عدالت (نوازنده ویلن) و نسیم زبردست (نوازنده درامز).

کنسرت موسیقی بانوان الماس‌ها روز چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز