خبرگزاری کار ایران

بامری:

اقدامات بزدلانه تروریست‌ها ارزش نظامی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۱۶

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: وقتی دشمن نمی تواند مقابلهای با کشور ایران داشته باشد، دست به این اقدامات بزدلانه می کنند که ارزش نظامی هم ندارد و این عملیات‌های کور اهداف و ولایت پذیری مردم را مستحکم تر می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بامری سرپرست فرمانداری چابهار درباره حادثه تروریستی که صبح امروز در این شهرستان به وقوع پیوست گفت: صبح امروز یک عامل با یک خودروی نیسان قصد ورود به مقر نیروی انتظامی شهرستان را داشت که با عکس العمل به موقع ماموران در حین حرکت و در نزدیکی مقر خودروی خود را منفجر کرد که دو نفر به شهادت رسیدند . 

وی تاکید کرد: تعدادی از شهروندان هم که در آن منطقه مشغول کسب و کار بودند مجروح شدند و تحت مداوا قرار گرفتند و یک نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بامری گفت: وقتی دشمن نمی‌تواند مقابله‌ای با کشور ایران داشته باشد، دست به این اقدامات بزدلانه می‌زند که ارزش نظامی هم ندارد اما این عملیات‌های کور اهداف و ولایت‌پذیری مردم را مستحکم‌تر می‌کند. دشمن بداند ایران اسلامی پشت ولایت فقیه است و چابهار هم شهری برای توسعه جنوب شرق کشور است و بیش از پیش شاهد پیشرفتش خواهیم بود. 

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هیچ مشکلی در شهر نیست و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی هم همه چیز را در کنترل خود دارند.

بامری گفت: هنوز چیزی اعلام نکردند که چه گروهکی مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته است اما قطعا این افراد وابسته به نظام سلطه هستند که همه جا درمانده هستند و نمی‌توانند روبروی کشور بایستند درنتیجه این اقدامات را انجام می‌دهند. جرم آن کودک که قربانی می‌شود، چیست؟ این است که استقلال می‌خواهد و از مظلومان عالم دفاع می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز