خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خبرداد:

250 فقره سرقت در پرونده سارقان داخل خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان داخل خودرو که اقدام به 250 فقره سرقت در منطقه "مهرشهر" کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محدوده مهرشهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 22 مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم و برنامه ریزی شده، 2 نفر از سارقان سابقه دار را که سابقه سرقت در مناطق مهرشهر، کیانمهر و آق تپه را داشتند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، متهمان در یک عملیات منسجم و هماهنگ شده دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر 250 فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف مهرشهر کرج اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد زیادی باطری و لوازم داخل خودرو کشف شد و سارقان برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ فیروز خواه در پایان از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال، محافظ کامپیوتر خودرو مجهز کرده و حتما خودرو خود را در محل امنی پارک کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز