خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان؛ برد بزرگ پیکان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۲۸

تیم پیکان با طلسم شکنی در مشهد توانست خود را به رده دوم جدول رده بندی برساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با 5 مسابقه پیگیری شد. گزارش دیدارهای این هفته در ادامه می آید:

پیام مشهد 2 – پیکان تهران 3

طلسم مشهدی ها در خانه شکست و پیکان دومین برد بزرگ خود را جشن گرفت.. جدال تیم های دوم و سوم جدول در مشهد با برتری پیکان آغاز شد اما در ادامه تیم مشهدی بهتر عمل کرد ولی در ست چهارم باز هم پیکان موفق به کسب برد شد تا نتیجه مسابقه در ست پنجم مشخص شود. در ست پنجم تیم پیکان بعد از چند مرتبه تغییر برنده مسابقه، توانست به پیروزی برسد تا در نهایت برد بزرگ هفته را کسب کند.

شهرداری ورامین 3 – شهرداری گنبد یک

ورامینی ها بعد از تجربه دومین شکست فصل در هفته دهم، واکنش خوبی به این شکست داشتند و توانستند در خانه تیم خوب شهرداری گنبد را شکست دهند. ورامینی ها در این دیدار ست های اول، دوم و چهارم به برد رسیدند تا همچنان صدرنشین لیگ باشند.

شهرداری ارومیه یک – فولاد سیرجان ایرانیان 3

فولاد سیرجان ایرانیان دوباره روی نوار برد گام بر می دارد و این هفته خارج از خانه یک برد با ارزش و 3 امتیازی کسب کرد. سیرجانی ها در دیدار با شهرداری ارومیه که حمایت هواداران خود را به همراه داشت، ست های اول، دوم و چهارم را با برد به پایان رساندند تا پیروزی شهرداری در ست سوم بی اثر باشد.

شهروند اراک 3 – دورنا ارومیه یک

شهروند اراک همچنان در خانه پر قدرت و سختکوش عمل می کند؛ اراکی ها این بار هم در خانه موفق شدند حریف جوان خود دورنا ارومیه را شکست دهند. اراکی ها در ست های اول، دوم و چهارم به برتری رسیدند و تنها نتیجه ست سوم را واگذار کردند تا ششمین برد خود را جشن بگیرند.

سایپا 3 – شهرداری تبریز یک

سایپایی ها در میزبانی هفته یازدهم خود موفق شدند یک برد مهم در خانه کسب کنند. شاگردان اکبری در این دیدار که تمامی ست های آن با رقابت نزدیکی همراه بود موفق شدند با نتیجه سه بر یک به برتری برسند. سایپا با این پیروزی تعداد بردهای خود را بعد از 10 دیدار، به 5 رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز