خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان تفت خبر داد؛

کشف 10 فقره سرقت در شهرستان تفت/ دستگیری دو سارق احشام

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۸۴

فرمانده انتظامی شهرستان تفت از شناسایی و دستگیری دو سارق و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ وحید احمدی در گفت‌و گو با ایلنا به تشریح جزئیات سرقت‌ها و کشف پلیس پرداخت و اظهار داشت: در پی شکایات مردمی در خصوص وقوع سرقت به ویژه در سطح دامداری‌ها، ماموران انتظامی پاسگاه نصرآباد با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی خود  دو نفر از سارقان احشام را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این سارقان که اقدام به سرقت 22 راس گوسفند از دامداری‌های بخش مرکزی شهرستان تفت کرده بودند شناسایی، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی و تخصصی تاکنون به انجام 10 فقره سرقت نیز اعتراف کردند اضافه کرد: این دو سارق در حال حاضر با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند تا مراحل قانونی و تکمیل پرمنده سپری شود.

وی با اشاره به اینکه توانمندی جامعه در پیشگیری از وقوع جرم، زمینه ارتکاب جرایم را به نحو فزاینده ای کاهش خواهد داد، تصریح کرد: همچنین تمامی مالباختگان این سرقت ها نیز شناسایی و پرونده مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.

احمدی همچنین از دستگیری شکارچی حیوانات کمیاب در این هفته خبر داد و گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان تفت باخبر شدند فردی پرندگان و حیوانات کمیاب محیط زیست در کوهستان های شیرکوه را به صورت غیرمجاز شکار می کند.

وی عنوان کرد: پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی، متهم در کوهستان‌های شیرکوه هنگام شکار شناسایی، دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش نیز یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار حیوانات محیط زیست بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهندشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز