خبرگزاری کار ایران

مورد خطرناک حریف پرسپولیس در آستانه آغاز بازی

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۰۸

ذوب آهن سه چهارم امتیازات این فصل خود را در بازی های خارج از خانه به دست آورده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تنها بازی باقیمانده از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی باید رو در روی تیم قدرتمند پرسپولیس قرار بگیرد. دیداری که هم برای آنها و هم برای پرسپولیس حساسیت های فراوانی دارد.

ذوبی ها بعد از امید نمازی، علیرضا منصوریان را روی کار آوردند و این سرمربی هم در دو بازی قبلی تنها یک امتیاز به دست آورده است. آنها برای اینکه از شر پایین جدول خلاص شوند می بایست در بدترین شرایط با پرسپولیس به تساوی دست پیدا کنند.

این تیم اصفهانی در این فصل از رقابت ها تنها دو برد داشته است. آنها ابتدا در هفته نخست و در مازندران موفق شدند با نتیجه 1-0 از سد میزبان خود نساجی بگذرند. در ادامه و در هفته پنجم هم دومین برد آنها ثبت شد. جایی که شاگردان امید نمازی توانستند با نتیجه 2-1 تیم ماشین سازی را در تبریز از پیش رو بردارند. 

ذوب آهن اصولا در این فصل در بازی های خارج از خانه خود به مراتب بهتر نتیجه گرفته است. آنها از 12 امتیازی که هم اکنون دارند 9 امتیاز را در خارج از خانه و سه امتیاز را در داخل خانه به دست آورده اند و هنوز برد خانگی ندارند. حال باید دید ذوب آهن بازهم در خارج از خانه می تواند به امتیاز مهم و سرنوشت ساز برسد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز