خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۰۰۲

در هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور ضمن تأکید بر ضرورت باور الزامات جنگ اقتصادی تأکید کرد: با اعتماد به توان کشور و اتکاء به مردم هیچ نگرانی از مواجهه با تحریم ها نداریم.

به گزارش ایلنا، در هشتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که شامگاه دوشنبه در محل وزارت کشور برگزار شد، عبدالرضا رحمانی فضلی بر ضرورت باور شرایط و الزامات جنگ اقتصادی از سوی همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف کشور و همچنین صاحبان تریبون‌های عمومی؛ از خطبه‌های جمعه و جماعت گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی تأکید کرد.

وی با تبیین ضرورت استمرار آرامش و ثبات موجود در فضای افکار عمومی بر اهمیت بسیار زیاد رضایتمندی مردم و در عین حال استمرار مقاومت مردم تأکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به در پیش‌رو بودن طرح بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است همه دستگاه‌ها، شرایط بخش‌های مرتبط بودجه پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی را به صورت واقع‌بینانه در رسانه‌ها مطرح کنند و رسانه‌ها هم از کارشناسان مجرب و حقیقتاً مطلع از ابعاد مختلف مسئله، برای بحث‌های کارشناسی در این زمینه استفاده کنند.

رحمانی فضلی ادامه داد: نقدها باید مطرح شود اما رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نباید به عنوان بررسی بودجه، میدان طرح حب و بغض‌ها و داوری‌های غیرمنصفانه و غیرعادلانه قرار گیرند.

وی با تبیین مجدد اهمیت مدیریت صادقانه و واقع‌بینانه افکارعمومی و ضرورت اقناع مخاطبان، پاسخگویی فوری دستگاه‌های مختلف کشور به شبهات و انتقادات مطرح شده در رسانهها را خواستار شد و در عین حال بر ضرورت ایفای نقش مسئولانه اصحاب رسانه در این عرصه تأکید کرد.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ضمن ارزیابی مثبت از گزارش‌های ارائه شده از سوی کارگروه‌های تخصصی ستاد در این جلسه، بر ضرورت اتقای حرکت‌های ایجابی و تلاش برای انعکاس واقعی خدمات و دستاوردهای بخش‌های مختلف کشور از طریق همکاری دستگاه‌های مختلف و رسانه ملی تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز