خبرگزاری کار ایران

انتقاد تند نتانیاهو از پلیس اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۹۳

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از انتشار توصیه‌های پلیس این رژیم به داداستانی برای بررسی اتهام‌های وارده علیه او و همسرش در زمینه فساد، رئیس پلیس این رژیم را هدف اننتقاد تند قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جشن حزب حاکم لیکود به مناسبت عید «حنوکا» از توصیه‌های پلیس این رژیم در پرونده تبلیغاتی موسوم به «پرونده چهار هزار» به شدت انتقاد کرد. 

نتانیاهو گفت که اگر پلیس توصیه‌های خود را در مورد پرونده چهار هزار دادستان اسرائیل منتشر کند،‌ این عمل بر یک توطئه از پیش تعیین شده برای سرنگونی او تأکید می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «بسیار مسخره و توهین‌آمیز است که توصیه‌های پلیس در روز آخر به دادستان که از روز دوشنبه از این پست کنار می‌رود،‌ منتشر شود».  

نتانیاهو گفت که از توصیه‌های پلیس و زمان انتشار آنها غافلگیر نشده است. وی افزود: «حملات پی در پی همچنان علیه ما ادامه دارد و از همان روز نخست تحقیقات کاملا مشخص بود که پلیس توصیه‌هایی را مطرح خواهد کرد،‌ حال باید پرسید چه نکته جدیدی وجود دارد؟».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «دادستان جدید باید در مورد مجوز پلیس تجدید نظر کند. اعتماد مردم به دستگاه پلیس مانند گذشته خوب نیست». 

پیش از این پلیس اسرائیل اعلام کرده بود که در تحقیقاتش به ادله کافی برای توجیه اتهامات رشوه و فساد مالی به نخست‌وزیر این رژیم و همسرش سارا در سومین پرونده فساد علیه نخست‌وزیر دست یافته است. 

مقام‌های اسرائیل، ‌نتانیاهو را به معامله سودجویانه با شرکت مخابراتی بیزاک در قبال پوشش‌دهی مثبت خبری برای او و همسرش در سایت خبری «والا» که متعلق به این شرکت است،‌ متهم می‌کنند. اما نتانیاهو ارتکاب هر نوع خلافی را تکذیب می‌کند. 

نتانیاهو برای چهارمین دوره نخست‌وزیر اسرائیل و در رأس هرم سیاسی این رژیم است اما در حال حاضر به دلیل انزوای ائتلاف حزبش در وضعیت سیاسی بسیار ضعیف و کم‌سابقه‌ای قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز