خبرگزاری کار ایران

در جدیدترین رده‌بندی المپیکی کاراته؛ عسگری در صدر

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۰۷

تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی پس از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اسپانیا اعلام شد که براساس آن ۵ کاراته‌کای کشورمان رتبه تک‌رقمی به دست آوردند و در رده‌بندی المپیکی نیز علاوه بر بهمن عسگری، سجاد گنج‌زاده صاحب رتبه چهارم رده‌بندی المپیک ۲۰۲۰ و رتبه دوم مجموع شد.

به گزارش ایلنا، هامون درفشی‌پور نیز پس از کسب مدال برنز جهان در مادرید ۲۰۱۸ به رتبه هشتمی وزن منهای ۶۷ کیلوگرم صعود کرد. ذبیح‌ا... پورشیب با مدال برنز جهانی‌اش در مکان پنجم ایستاد. در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم هم امیر مهدی‌زاده در جایگاه هفتم قرار گرفت. بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته در رده‌بندی المپیکی وزن 50 کیلوگرم که ترکیبی از امتیازات کاراته‌کاهای دو وزن منهای ۵۰ و منهای ۵۵ کیلوگرم است، سارا بهمنیار با ۱۱۸۵ امتیاز در رده ۱۱ و طراوت خاکسار با ۴۳۵ امتیاز در رده ۵۳ قرار دارند. در رده‌بندی المپیکی وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور با ۷۹۵ و شیما آل سعدی با ۴۵۰ امتیاز به ترتیب در جای ۱۲ و ۲۶ قرار دارند.

در رده‌بندی المپیکی وزن آخر یا به عبارتی وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم که به واقع ترکیبی از رتبه کاراته‌کاهای وزن منها و مثبت ۶۸ کیلوگرم است، حمیده عباسعلی با ۹۷۵ و مبینا کاویانی با ۳۴۵ امتیاز به ترتیب رتبه‌های ۱۷ و ۵۸ این وزن را در اختیار دارند. همچنین در بخش مردان در رده‌بندی وزن اول المپیکی که تلفیقی از رتبه کاراته‌کاهای وزن منهای ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم است، هامون درفشی‌پور با ۱۳۰۵ امتیاز نفر یازدهم است، امیر مهدی‌زاده با ۷۳۵ امتیاز در جایگاه ۳۰ و امیررضا میرزایی با ۳۹۰ امتیاز در جایگاه ۶۲ قرار دارند. در رده‌بندی المپیکی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری با ۲۱۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد و علی‌اصغر آسیابری با ۷۰۵ امتیاز حایز رتبه ۱۷ است. در رده‌بندی المپیکی وزن آخر (وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم) سجاد گنج‌زاده با ۱۹۹۵ امتیاز رتبه ۴، ذبیح‌ا... پورشیب با ۱۵۴۵ امتیاز رتبه ۸، صالح اباذری با ۹۳۰ امتیاز رتبه ۱۸ و مهدی خدابخشی با ۵۵۵ امتیاز رتبه ۳۴ جدول رده‌‌بندی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز