خبرگزاری کار ایران

با همکاری سازمان صمت البرز؛

طرح تشدید بازرسی از همه صنوف کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۸۳

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: طرح تشدید بازرسی از همه صنوف با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و بازرسین اتاق های اصناف کلیه شهرستان های استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی درباره اهداف نظارتی این طرح گفت: مهم ترین هدف این طرح، مبارزه و جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی متخلف با تمرکز و برخورد جدی با گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است.

آقایی افزود: در طرح تشدید بازرسی به صورت فوری و ضربتی به گزارش ها و شکایت مردمی که از طریق سامانه 124 واصل شده است؛ رسیدگی خواهد شد.

وی درباره کالاهای هدف این طرح، تصریح کرد: هرگونه کالا و ارائه هر گونه خدماتی در این طرح مورد بازرسی قرار خواهد گرفت اما کالاهایی چون میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ، گوشت، شیرینی، خشکبار، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و روغن موتور جزو کالاهای هدف هست که بیش از پیش در بازرسی ها مورد توجه قرار می گیرد.

بنا به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در طرح تشدید بازرسی، سوپر مارکت ها، رستوران ها و آرایشگاه های زنانه نیز به دقت رصد خواهند شد.

آقایی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد که هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش  کنند.

گفتنی است این طرح در قالب شیفت های صبح و عصر از دهم آذر ماه آغاز شده و تا دیماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز