خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) در صحن شورای شهر:

تمام توان سپاه و بسیج تهران در اختیار شهرداری است/منتظر نمی‌شویم تا ما را دعوت کنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۵۸

فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) با بیان اینکه اگر تهران مشکلی داشته باشد ما در صف اول خواهیم بود، گفت: تمام توان سپاه و بسیج تهران در اختیار شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا یزدی ضمن حضور در صد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:‌ اگر تهران مشکلی داشته باشد ما در صف اول خواهیم بود. خوشحالیم که امروز در نقاط مختلف تهران در عرصه اجتماعی برای خدمت به مردم وارد شده‌ایم. برای محرومیت‌زدایی، جلوگیری از فقر مضاعف، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق و اعتیاد، امروز تمام توان سپاه و بسیج تهران در اختیار شهرداری است.

وی افزود: شهرداری تهران مطمئن باشد ما همیشه برای خدمت به مردم پشتیبانش خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) ادامه داد: ما در سال گذشته حدود صد هکتار از اراضی تهران را درختکاری کردیم و کسی این کار را از ما نخواسته بود. وقتی سرما و برف در سال گذشته در تهران تا حدودی به مردم فشار آورد و کوچه‌ها و معابر یخ زده بود، ما شروع به کمک به شهرداری کردیم.

وی افزود: از سال گذشته 509 منزلی را که متعلق به مردم تهران و نیازمندان بود، مرمت و بازسازی کردیم. همچنین بیش از 12 هزار سبد کالا در اختیار مردم نیازمند گذاشتیم. ما از سال گذشته 4210 جهیزیه به خانواده‌های نیازمند داده‌ایم. ضمنا اتاق‌ها و خانه‌های مشاوره را در نقاط مختلف تهران برپا کردیم تا از طلاق پیشگیری شود. تا حدودی هم در این امر موفق بوده‌ایم اما این حوزه باز هم نیاز به کمک دارد.

سردار یزدی با اشاره به اجرای هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی گفت: ما معلمان و دانش‌آموزان بسیار خوبی در تهران داریم، گروه‌های جهادی در تهران و خارج تهران برای انجام هر فعالیتی تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) در ادامه گفت: خوشحالیم که امروز تهران شهری پرافتخار است و مردم تهران، عزیز و ایمن هستند. امروز امنیت تهران مثال‌زدنی است البته همه باید دست به دست هم دهیم تا تهران را بهتر از گذشته بسازیم. امروز نمایندگان محترم مجلس و هیئت محترم دولت در تهران، نیروی پراقتدار انتظامی و سپاه و دستگاه‌های دیگر دست به دست هم می‌دهند تا تهران به شکل خوبی اداره شود.

وی تاکید کرد: ما منتظر نمی‌شویم تا ما را دعوت کنند و برای خدمت به مردم همیشه آماده هستیم. بسیج در اردوگاه کسی نیست و در اردوگاه خدمت به مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز