خبرگزاری کار ایران

خواستار آزادی همکاران بازداشتی هستیم /تلاش مدیریت برای حل مسئله

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۳۶

در بیست و هشتمین روز از تجمع کارگران هفت تپه، کارگران امروز (یکشنبه ۱۱آذر ماه) به منظور آنچه «نشان دادن حسن نیت کارگران به مسئولان» عنوان شده است، آ«ها تجمع اعتراضی خود را به صورت آرام و تنها در محدوده شرکت برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه گفت: انتقال تجمع آرام کارگران به درون محدوده شرکت پس از آن صورت گرفت که روز گذشته با حضور برخی مسئولان مدیریت مجتمع تغییر کردند و در عین حال  ما کارگران در فضایی محدود‌تر نسبت به روزهای گذشته، خواستار مطالبات صنفی و آزادی همکاران بازداشتی‌شان هستیم.

به گفته این کارگر، مسئولان روز گذشته در جمع اعتراضی کارگران هفت تپه حاضر شدند و پس از گوش دادن به خواسته‌های صنفی‌مان وعده عملی شدن مطالباتمان را دادند.

این کارگر درباره وضعیت کارگران بازداشتی هفت تپه نیز گفت: یکی دیگر از شروط ما کارگران برای خاتمه اعتراضات، آزادی بی‌قید و شرط همکاران بازداشتی‌مان است چراکه احتمال آزادی آنها هر روز کمرنگ‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته مسئولان حاضر و مدیریت جدید از تجمع‌کنندگان خواستند با شرایط جدید ایجاد شده به اجتماعات اعتراضی صنفی خود پایان دهند، افزود: کارگران معترض برخلاف اجتماع چندین ساعته روزهای گذشته در خیابان‌های شهر شوش، امروز تنها در مقابل ساختمان اداری مجتمع تجمع کرده و منتظر برنامه‌های عملی مدیریت هستند.

این کارگر افزود: چنانچه طبق وعده داده شده مشکلات مجتمع و سایر خواسته‌های صنفی‌ بایستی محقق شود تا دلیلی برای ادامه اعتراضات باقی نماند. در این صورت کارگران به فعالیت روزانه خود بازخواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز