خبرگزاری کار ایران

2 کشته و 8 زخمی در تصادف بزرگراه شهید یاسینی

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۳۶۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و زخمی شدن 10 نفر در حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 19:48 امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه یاسینی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه 2 ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در محل حادثه آتش نشانان مشاهده می کنند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودرو دوو با 5 سرنشین مرد و یک دستگاه خودروی 206 با 5 سرنشین شامل دو مرد و سه زن به شدت باهم برخورد کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه ظواهر امر نشان می داد خودروی 206 در مسیر مخالف یعنی شرق به غرب در حال حرکت بوده و به دلایل نامشخصی منحرف شده است، ادامه داد: این خودرو پس از انحراف مسیر و برخورد با گاردیل وارد و وارد لاین دیگر یعنی مسیر غرب به شرق شده است و از مقابل با خودروی دوو برخورد کرده است.

ملکی ادامه داد: براثر این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو پژو 206 شامل یک خانم و یک آقا که در حدود 25 تا 30 سال سن داشتند از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند. در لحظات اولیه آتش نشانان ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و دو فردی که از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده بودند مشخص شد متاسفانه در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بودند. یک خانم نیز در داخل خودرو 206 محبوس شده بود که آتش نشانان به سرعت این فرد را که مصدوم نیز  شده بود از خودرو خارج کردند. 

وی ادامه داد: در نهایت در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داده و 8 نفر دیگر که سرنشینان دو خودرو بودند دچار مصدومیت شده و با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با کمک عوامل پلیس راهور که از ابتدا د محل حادثه حضور داشتند ترافیک به حالت عادی بازگشته و خودروها به حاشیه بزرگراه منتقل شدند. محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز