خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پرداخت دو ماه دستمزد کارگران فولاد اهواز/ خواسته‌های کارگران خوزستان را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۲۶۷

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت‌تپه، 2 ماه دستمزد از چهار ماه را دریافت کرده‌اند و به کارگران گروه ملی فولاد اهواز تا هفته آتی 2 ماه از سه ماه دستمزدهای معوقه پرداخت می‌شود.

کریم یاوری (مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، که به عنوان نماینده وزیر در امور بررسی بنگاه‌های مشکل‌دار به خوزستان رفته بود، اعلام کرد: کارفرمای گروه ملی فولاد اهواز بر اساس دسته‌بندی انجام شده داخل کارگاهی، کارگران زیردیپلم طی چهارشنبه(7 آذر)، کارگران دیپلم پنجشنبه(8 آذر) و سایر کارگران در هفته آتی، 2 ماه از سه ماه دستمزد معوقه خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت‌تپه، 2 ماه دستمزد از چهار ماه را دریافت کرده و کارگران گروه ملی فولاد اهواز تا هفته آتی 2 ماه از سه را دریافت می‌کنند، لازم است برای کار و تولید محصول به کارگاه مراجعه کنند تا مابقی معوقات از فروش تولیدات شرکت، حاصل زحمات کارگران پرداخت شود.

یاوری تصریح کرد: ایجاد تشکل‌های رسمی و قانونی و سایر خواسته‌های قانونی کارگران از طریق زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز