خبرگزاری کار ایران

ستاره 38 درصدی صنعت نفت، امید اول گلزنی مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۸۰

صنعت نفت برای غلبه بر استقلال روی ستاره شماره یازده خود حساب باز کرده است.

به گزارش ایلنا، مرجع آماری و فنی فوتبال ایران- تاثیرگذاری مستقیم روی 38 درصد گل‌های صنعت نفت آبادان (3 گل و 2 پاس گل) میلاد جهانی را به مهمترین بازیکن این تیم تا پایان هفته سیزدهم تبدیل کرد. اما وینگر چپ آبادانی‌ها چگونه چنین آماری از خود به جای گذاشته؟ برای اینکه متوجه شویم او چگونه چنین جایگاه مهمی در صنعت نفت پیدا کرده با هم عملکرد او در لیگ هجدهم را بررسی می‌کنیم.

جهانی از ابتدای فصل در سیستم 433 مورد نظر پائولو سرجیو تنها بازیکن ثابت مثلث تهاجمی تیمش محسوب می‌شود. مثلثی که به دلیل برآورده نشدن خواسته‌های مرد پرتغالی تغییرات فروانی داشته و با وجود اینکه به نیم فصل مسابقات نزدیک می‌شویم سرمربی نفت هنوز در جستجو دو ضلع دیگرش است. بر اساس داده‌های متریکا جهانی به طور میانگین در هر بازی (1.9) شوت به سمت دروازه حریفان شلیک می‌کند. و با نرخ تبدیل شوت به گل (16 %) در تهدید مستقیم دروازه حریفان یکی از بازیکنان برتر تیمش به حساب می‌آید.

در خلق موقعیت هم جهانی با میانگین (0.6) پاس کلیدی در هر 90 دقیقه پس از جاسم کرار رتبه دوم تیمش را در اختیار دارد. علاوه بر این او به دلیل قدرت دریبلینگ بالایش (1.3) به خوبی می‌تواند بازیکن رقیب را از پیش رو بردارد. برای مثال توانایی جهانی در نبردهای یک در مقابل یک در لحظات پایانی بازی با نساجی به او این امکان را داد تا در محوطه جریمه به راحتی بازیکن مستقیم خود را از پیش رو برداد تا فضا مناسب برای زدن گل تساوی را بدست آورد.

 عملکرد خوب جهانی باعث شده با نمره (6.69) بالاترین نمره را در جمع بازیکنان صنعت نفت از متریکا دریافت کند. او در روزهایی که صنعت نفت به شدت کمبود بازیکن تعیین کننده را در ترکیب خود حس می‌کند، تا حدودی توانسته این خلا را پر کند. اما بدون شک سرجیو بهتر از هر کس می‌داند برای رساندن تیمش به رده‌های بالاتر جدول نیاز به چندین جهانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز