خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان:

فعالیت ۷۳ نشریه مکتوب و پایگاه خبری دارای مجوز در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۱۵

مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان از عضویت ۱۰۷ خبرنگار در خانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: ۷۳ نشریه مکتوب و پایگاه خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، یوسف ناصر، امروز چهارشنبه (7 آذر) در نخستین دیدار با مسئولین خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری، نشریات، مطبوعات و رسانه‌های محلی و سراسری استان، با اسدالله حقیقی استاندار زنجان، با اشاره به نقش مطبوعات در رشد سیاسی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه گفت: نقش عمده رسانه های محلی به عنوان بازتاب دهنده رویدادها در جهت دهی نیروها و توسعه جامعه برکسی پوشیده نیست.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان، با اشاره به اینکه 73 نشریه مکتوب و پایگاه خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان زنجان فعالیت می کند، گفت: در استان پنج روزنامه، 20 هفته نامه، 10 ماهنامه، 14 فصلنامه، 2 مورد دوفصلنامه و هشت پایگاه خبری مشغول فعالیت هستند.

ناصر با یادآوری اینکه 107 نفر عضو خانه مطبوعات استان زنجان هستند، تصریح کرد: برگزاری 4 دوره جشنواره مطبوعات، برپایی 2 نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که یک مورد با همراهی نمایشگاه ناشران کتاب و یک مورد مستقل، پیگیری زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات و مجتمع دفاتر استان که روز خبرنگار امسال گلنگ زنی شد، از اقدامات خانه مطبوعات در استان است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان با تاکید بر اینکه این مجتمع برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: 16 مورد از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خانه مطبوعات سپرده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز