خبرگزاری کار ایران

اقدام جالب اماراتی ها در آستانه آغاز جام ملت ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۳۶

اماراتی ها مسابقات‌ آماتوری را پیش از جام ملت های آسیا ترتیب داده اند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به‌عنوان بزرگ‌ترین تورنمنت ملی قاره کهن کمتر از 40 روز دیگر در شهرهای مختلف امارات آغاز می‌شود و میزبان مسابقات آخرین تلاش‌هایش را برای بالا بردن تب فوتبال در این کشور به کار گرفته است. در فاصله زمانی باقیمانده تا این تورنمنت اماراتی‌ها برای اینکه جو کشورشان را کاملا فوتبالی کنند دست به حرکت جالبی زده و در اقدامی تازه رقابت‌های آماتوری جام ملت‌ها را برگزار کرده‌اند که در این رقابت‌ها بیش از 96 تیم از کشورهای مختلف با بازیکنانی آماتور به میدان می‌روند.

1200 بازیکن آماتور با بر تن کردن پیراهن و نماد کشورهای آسیایی برای عمل به شعار «متحد کردن آسیا» که از مدت‌ها قبل در کمپین‌های ایجاد شده برای بازی‌های جام ملت‌ها مطرح شده است در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و شارجه بر اساس فرمولی خاص به مصاف هم رفتند که طی چند روز در 144 بازی برگزار شده بیش از 650 گل به ثمر رسیده است.

یوسف الزعبی یکی از مدیران اجرایی و برگزاری جام ملت‌ها در فدراسیون امارات گفت: «به ندرت فرصتی پیش می‌آید تا اینگونه بازیکنان آماتور کشورهای مختلف بتوانند فرصت رقابت با سایر فوتبالیست‌ها را پیدا کنند.

 این رقابت‌ها باعث می‌شود سوای از مباحث ورزشی، مردم از فرهنگ و سنت‌های سایر کشورها نیز آگاه شوند. این بازی‌ها باعث نزدیک‌تر شدن مردم کشورهای مختلف به هم خواهد شد.» احمد القبایی مدیر بازاریابی و ارتباطات کمیته ساماندهی جام ملت‌ها نیز تاکید کرد: «علاقه و مشارکت در این مسابقات فراتر از انتظارات بود. این بازی‌ها باعث شد تا در آستانه جام ملت‌ها همه مردم از کشورهای مختلف با فرهنگ‌های جدید عشق و علاقه خود به فوتبال را نشان بدهند و همان شعار «متحد کردن آسیا» را در عمل نیز اجرا کنند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز