خبرگزاری کار ایران

شهردار آستارا خبر داد:

اجرای فاز اول دکه‌های فلافل‌فروشی تا آخرماه جاری در محل جدید

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۹۸

شهردار آستارا از اجرای فاز اول دکه‌های فلافل فروشی تا آخر ماه جاری در محل جدید با اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

جواد معیتی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از آستارا درباره برچیده شدن دکه‌های فلافل فروشی از روبروی بازارچه ساحلی و اجرا در محل جدید، ضمن اشاره به وضعیت نامناسب ظاهری و بهداشتی دکه‌های برچیده شده گفت: مدت‌ها بود که این دکه‌ها بدون نظارت و با وضعیت نامناسب بهداشتی در روبروی بازارچه ساحلی مشغول به کار بودند که علاوه بر سد معبر این مکان شلوغ و بر هم ریختن وضعیت ظاهری محل در بازرسی‌های بعمل آمده از اغلب آنها نیز مواردی مشاهده شده بود که ما را نگران سلامتی مشتریان آنها می‌کرد، بنابراین حدود بیست روز پیش با مصوبه شورای تامین شهرستان و توسط مامورین سد معبر اقدام به بر چیدن تمامی این دکه‌ها کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه در این عملیات حدود 50 دکه برچیده شدند، افزود: البته این بدان معنا نیست که صاحبان این دکه‌ها بیکار شده‌اند و بعد از این امکان فعالیت برای آنان فراهم نخواهد بود، بلکه شهرداری در فاز اول این طرح با صرف اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان، 30 عدد از این دکه‌ها را آماده تحویل کرده که عملیات واگذاری آنها ظرف ماه جاری آغاز خواهد شد.
 
معیتی همچنین گفت: فاز اول این طرح در 10 بلوک سه دهنه‌ای و به ابعاد 2 در 2 متر با امکانات برق و گاز می‌باشد که در فضایی به مساحت 120 متر مربع در ضلع غربی پارکینگ بازارچه اجرا می شود.
 
وی افزود: متقاضیان پس از اتمام فاز اول این طرح با ارائه درخواست کتبی و انجام اقدامات قانونی لازم از جمله اخذ پروانه کسب از امور صنفی می‌توانند این دکه‌ها را تحویل بگیرند.
 
وی تصریح کرد: البته اولویت واگذاری این دکه‌ها با صاحبان دکه‌های جمع‌آوری شده است، پس بنابر این از کسانی که دکه هایشان جمع آوری شده تقاضا دارم با صبر و حوصله منتظر واگذاری‌ دکه‌های جدیدی باشند که با رعایت تمامی استانداردها و با شکل و شمایلی مناسب و شیک ساخته شده‌اند.
 
شهردار آستار در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل کلیه ارگان هایی که در اجرای این پروژه مهم شهرداری را یاری رساندند، خطاب به بعضی از رسانه‌ها در فضای مجازی که طی این مدت به این اقدام شهرداری معترض بودند نیز گفت: دغدغه همه آنهایی که نگران قطع شدن درآمد عده‌ای از همشهریان خود بودند را نیز درک می‌کنم و به آن عزیزان اعلام می دارم که جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که عوامل شهرداری آستارا علاوه بر دغدغه ایجاد اشتغال برای بیکاران به رعایت بهداشت فردی و زیبایی مبلمان شهری نیز توجه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل است که با به جان خریدن تمامی هجمه‌های اعتراضی و با صرف بودجه‌ای بالغ بر ششصد میلیون تومان در فاز اول اقدام به جمع آوری و ساماندهی این دکه‌ها کرده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز