خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

پیگیر خسارات سیل اخیر پلدختر در وزارت کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۲۵۶

استاندار لرستان گفت: خسارات وارد شده سیل اخیر استان به وزارت کشور اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در بازدید از منطقه سیل‌زده و آسیب‌دیده پلدختر با بیان اینکه مشکلات اخیر تلفات جانی نداشته است، اظهار کرد: متاسفانه تلفات مالی زیادی به ابنیه، زیرساخت‌ها، جاده‌ها، تاسیسات و تجهیزات دولتی و عمومی، احشام، خانه‌ها و اموال مردم وارد شده است.

وی افزود: اعضای کمیته بحران استان در شهرستان پلدختر برای بررسی و رفع مشکلات و همچنین تمهیدات لازم مستقر شدند.

استاندار لرستان بیان کرد: همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند راهداری، برق، آب و گاز اقدامات اولیه را انجام خواهند داد، اما یک‌سری کارهای بلندمدت باید انجام شود که عمدتاً بخشی از آن در سطح شهر از حیث شبکه آب‌های سطحی و بخش دیگر آبخیزداری که به بالادست مربوط می‌شود.

خادمی تصریح کرد: مردم نیز باید مقررات شهری را رعایت کنند چراکه خسارت وارد شده به بعضی از مکان‌ها ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز و گاهاً در مسیر بستر رودخانه بوده است.

 وی گفت: خسارات وارد شده را باید به وزارت کشور گزارش دهیم تا پس از طی مراحل قانونی و بررسی های لازم،تسهیلات و اعتباری برای مناطق آسیب دیده در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/
پریوش مرادی پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز