خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی کسب کار در مرکزعلمی کاربردی خانه کارگر تهران

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۸۶

کارگاه آموزشی کسب کار و چیستی و چگونگی طراحی یک کسب و کار، با تلاش دانشجویان رشته حسابداری صنعتی، در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کارگاه آموزشی "کسب کار  و چیستی و چگونگی طراحی یک کسب و کار" با تلاش دانشجویان رشته حسابداری صنعتی خانه کارگر با حضور علیرضا محجوب (نماینده مجلس و دبیرکل خانه کارگر)، احمد محجوب (قائم مقام مراکز علمی کاربردی خانه کارگر)، علی حسینی (سرپرست مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واحد تهران)، سعید شهریاری (مدیر ارتباط با صنعت و کارآفرینی) و جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد تهران برگزار شد.

در این مراسم احمد محجوب قائم مقام مراکز علمی کاربردی خانه کارگر ضمن تبریک آغازهفته وحدت، با بیان تاریخچه مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر واحد تهران افزود: مراکز علمی کاربردی خانه کارگر تلاش دارد که آموزش را به سمت کاربردی نمودن دانش‌ها سوق دهد.

وی با تشکر و قدردانی از دانشجویانی که بانی همایش کسب و کار در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر شده‌اند، گفت: امیدواریم این امر که از ابتدا مراکز علمی کاربردی براساس آن بنا شده تحقق یابد و به سمت کاربردی نمودن علم و دانش پیش رویم.

سپس هاتف خرمشاهی (متخصص تحول دیجیتالی) درباره فعالیت‌های کلیدی کسب و کارها اظهار کرد: نوآوری در کسب و کارها یک اصل است و باید مورد توجه ویژه کارآفرینان قرار گیرد.

خرمشاهی در ادامه با اشاره به اینکه تفاوت کسب و کارها در تفاوت جنبه‌های آن کار است، افزود: باید ارزشی را به کسب و کار خود اضافه نمود تا وجه تمایز بین کسب و کار شما با جنبه‌های آن کارها شود و هرچه ارزش‌های بیشتری ارائه شود کسب و کار شما شاخص‌تر خواهد بود.

خرمشاهی در ادامه با به تصویر کشیدن بوم کسب و کارها و مشتریان، منابع کلیدی و رابطه‌ها ابراز داشت: این کسب و کارها با افزودن ارزش به یک محصول، از طریق ارزش آفرینی شناخته شده و همچنین این کسب و کارهای اینترنتی از طریق حجم بالا در کنار سود بالا کم که از خاصیت‌های کسب و کار های نو است، مطرح گردیده‌اند.

در بخش دیگری از این همایش علیرضا محجوب (نماینده مجلس و دبیرکل خانه کارگر) با تاکید بربرگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی و مبانی کسب و کار، بخصوص در بخش خدمات که هدف اصلی این کسب و کارها است، یادآور شد: یکی از ویژگی‌های انسان‌های خودشکوفا  آفرینندگی است؛ ما باید برای پایین آوردن آسیب‌های اجتماعی به خلاقیت روی آوریم.

علیرضا محجوب در پایان سخنان خود تصریح کرد؛ امیدوارم همه دانشجویان در این زمینه‌ها فکر کنند و هرکجا جوانب را مثبت دیدند حرکت کنند و طوفان و جهش فکری ایجاد کنند.

درپایان مراسم، سعید شهریاری (مدیر ارتباط با صنعت و کارآفرینی) با بیان اینکه بنا داریم برای دانشجویان فرهنگ‌سازی شود که نه تنها در دروس عملی، بلکه در دروس نظری نیز این همایش‌ها و مراسم را به دفعات برگزار کنیم، گفت: به امید اینکه گامی در جهت هدف نمایی مرکز علمی کاربردی برداریم.

برگزاری کارگاه آموزشی کسب کار در مرکزعلمی کاربردی خانه کارگر تهران

برگزاری کارگاه آموزشی کسب کار در مرکزعلمی کاربردی خانه کارگر تهران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز