خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها:

عملکرد یکساله شوراهای کلانشهرها ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۵۸

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها از ارائه گزارش عملکرد یکساله شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، اباذر صرامی با اعلام این خبر گفت: اجلاس مزبور با حضور مرتضی الویری ریاست شورایعالی استان‌ها،  محسن  هاشمی رفسنجانی ریاست شورای اسلامی شهر تهران و ریاست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت و شهرداران کلانشهرها، هیات رئیسه شورایعالی استان‌ها و اعضای مجمع مشورتی و مسئولان استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله موارد مطروحه در این اجلاس گزارش یکسال از عملکرد شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استان‌ها خواهد بود.

دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها افزود: تلاش در تحقق برندینگ شهری با بسترسازی در تدوین و تدقیق تقویم روز و هفته فرهنگی کلانشهرها و مراکز استان‌ها و بررسی روند و تحلیل نتایج حاصله از اجلاس گذشته مجمع مشورتی به انتقال وتبادل تجربیات مجموعه شوراها ومدیریت شهری نیز از دیگر مواردی است که در این اجلاس به آن پرداخته خواهد شد.

صرامی برخی از موضوعاتی که در این اجلاس مورد بررسی قرار خواهند گرفت را برشمرد و اظهار داشت: چگونگی روند رسیدگی به لوایح مالیات بر ارزش افزوده و لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از سوی شورایعالی استان‌ها و دولت به مجلس ارئه شده است در این اجلاس مورد بررسی قرار می‌‌‌گیرد. همچنین مباحث خاص مبتلا به در کلانشهرها و شهرهای مراکز استان‌ها همچون تغییرات حاصله از قیمت ارز و چالش‌‌‌های منتجه از آن در حوزه عمرانی و مالی شهرداری‌ها، خشکسالی نحوه مواجهه با آن وعدم انجام تعهدات سایر نهادها در قبال حوزه مدیریت شهری نیز از دیگر موارد دستورکار اجلاس مزبور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز