خبرگزاری کار ایران

ایرج احمدی:

تور صنعتی سه روزه برای ذی‌نفعان خوشه کفش هیدج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: تور صنعتی سه روزه برای ذی‌نفعان خوشه کفش هیدج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی در جمع خبرنگاران به برگزاری تور صنعتی سه روزه برای ذی‌نفعان خوشه کفش هیدج اشاره کرد و گفت: این تور با هدف آشنایی عامل و ذی‌نفعان خوشه کفش هیدج با نحوه تولید کفش در استان اصفهان به منظور هم افزایی بیشتر و ایجاد تعامل فی‌مابین برگزار شد.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه ذی‌نفعان خوشه کفش هیدج از کارگاه هنرستان فنی حرفه‌ای آموزش و پرورش استان اصفهان هم دیدار داشتند، افزود: این بازدید در راستای آشنایی هنرجویان با نحوه تولید کفش به صورت تخصصی انجام شد.

به گفته احمدی، در راستای به‌روزرسانی دانش و تبادل تجربیات، یک کارگاه آموزشی برای تولیدکنندگان کفش هیدج نیز در در این هنرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان همچنین به برگزاری نشست b2b تولیدکنندگان کفش هیدج با بنکداران کفش اصفهان اشاره کرد و گفت: عقد 10 فقره قرارداد فی‌مابین تولیدکنندگان هیدجی با بنکداران کفش استان اصفهان از نتایج این دیدار بود.

برگزاری جلسه ذی‌نفعان و عامل توسعه خوشه کفش هیدج با اتحادیه و انجمن کفش اصفهان در محل مجتمع  تجاری -اداری کفش اصفهان از دیگر برنامه‌های این تور صنعتی بود که در این جلسه ضمن بررسی نحوه تعامل و همکاری‌های دو طرفه و نیز تبادل تجربیات بر همکاری‌های بیشتر دو طرف تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز