خبرگزاری کار ایران

دعوت رسمی بحرین از وزیر اقتصاد اسرائیل برای شرکت در کنفرانس فناوری منامه

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۷۸

گزارش‌ها حاکی از آن است که بحرین به طور رسمی از وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس جهانی فناوری و ابتکار دعوت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب نیوز، مقام‌های بحرین برای «ایلی کوهن» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به منظور شرکت در کنفرانس جهانی فناوری و ابتکار که ماه آوریل سال ۲۰۱۹ در منامه برگزار خواهد شد، دعوتنامه رسمی ارسال کرده‌اند.

تا کنون بحرین در این مورد اظهارنظری نکرده است.

در همین حال، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز گذشته -یکشنبه- در حاشیه سفر رئیس‌جمهوری چاد به سرزمین‌های اشغالی گفت که در آینده نزدیک سفرهای بیشتری به کشورهای عرب خواهد داشت. 

«ادریس دبی» رئیس‌جمهوری چاد، روز گذشته وارد سرزمین‌های اشغالی شد. این نخستین سفر رئیس‌جمهور یکی از از کشورهای آفریقای مرکزی به این سرزمین‌ها پس از سال ۱۹۷۲ میلادی است. 

نتانیاهو گفت: «ما درباره‌ تغییرات بزرگی که در جهان عرب در رابطه با اسرائیل به وقوع پیوسته است، گفت‌وگو کردیم.»

وی افزود که به‌زودی سفرهای بیشتری به کشورهای عرب خواهد داشت، اما از کشور خاصی نام نبرد. 

دبی گفت که دیدارش از سرزمین‌های اشغالی «تاریخی» بود و این امر «می‌تواند آغاز برگی جدید از روابط را تسهیل کند». وی همچنین افزود با این وجود نمی‌توان به درگیری میان فلسطین و اسرائیل بی‌توجه ماند. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز